torsdag 10. april 2014

Strikkekafe-besøk vinteren 2014

I vinter har jeg vært på to strikkekaféer og vist fram sokkene mine. Første kveld var på Kaffekoppen på Dokka der Nordre Land husflidslag har strikkekafé hver onsdag.  

Den andre kvelden var jeg og besøkte en hobby- og husflidsgruppe som holder til i Vang ved Hamar.

 
 
Oppslutningene begge steder var meget bra. Bare blide og fornøyde fjes å se. Tror jeg har klart å inspirere damene som møtte opp.
 
I mellomtiden holder jeg på med strikkeprosjekt jomfruvotter. Vil ikke legge ut bilder om det foreløpig, men kommer sterkere tilbake når jeg er klar for det. :-)

1 kommentar:

  1. Hei Kari, så hyggelig med strikketreff, jeg var sist ferie i Hamar også. Jeg kjøpte ved Husflieden strikkepakke med votter og strikte denne hjemme... så fint... glad for meg. Og jeg hadde møte med strikkedame i Hamar - jeg heldige.
    Jeg gleder meg veldig å se dine ny votter.
    Jeg prøver å strikke min første jakke :-) Ikke så lett med ermer, men jeg strikke imellom sokker gjerne.
    Jeg ønsker deg en riktig god tid med glad og sol og fine vårblomster i naturen og i vasen.
    Hilsen sender deg Viola.

    SvarSlett